09-07-23 kväll

go'kväll bloggen, just nu sitter jag här och har tråktråktråk, så om nån har lust att vara social smsa ;) Idag har jag inte gjort ett skit, men imorn blir det att fara in till stan igen. Är ingen karusellfantast så dom håller jag mej borta från, hehe. Men det är ju alltid kul att gå omkring att titta på grejjor :) Hade även tänkt se "dead by april" imorn men det blir nog inte av, tog lite fel på dag då dom skulle spela  om ni undrar. Har fortfarande ingen att gå med :(( så om någon har lust? ring/smsa! ;D

På tisdag börjar fotbollsträningen om! :) men länktar ännu mer till handbollen, började sakna den sen sista dan då vi sluta! men än är det ett tag kvar.
Nä nu ska jag ta och krypa ner i sängen och slå på tv:en. kram //A

Kommentarer
Postat av: jacque

ska bli kul i morrn

2009-07-23 @ 23:50:57
URL: http://nilssonjacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0