09-07-25

hejsan bloggen, sry för den dåliga uppdateringen. kom inte hem förens kl. tre igår kväll/natt så orkade inte blogga då.

fredag: Så for vi in till stan kring tolv halv ett kanske, vi gick där till klockan fem ungefär, sen bad jag papi hämta oss. Senare på kvällen skulle vi ju in igen och se veronika maggio och dead by april var det tänkt. Vi såg veronika maggio, och han var skit bra :) Sen efter det så tog vi en fika på krokodil, dead by april skulle spela klockan 23.00 men när vi kom dit så var det redan så mkt att där att dom hade spärrat av, så det blev inte att se dom. Så då smsade vi stina och kilade upp till hennes farmors lägenhet där vi skulle se hammerfall, dom var också jäkligt bra! =) Så kom inte hem förens tre inatt. Så jag gick raka vägen  upp till sängen, men somna ändå inte fören fyra. här får ni lite bilder, som är snodda från stinas blogg (www.stinagustavssonn.blogg.se) Tyvär tog jag inte kameran med mej, så det fick bli mobilfoton, men sitter vid fel dator nu så kan inte ladda upp dom.



haha, det blev bara två bilder, kommer kanske några till senare.
                                                                                                     pusstjing //A
 

Kommentarer
Postat av: Josse 8)

Det va ju typ 1person där elr nått xD o.O Var mkt mindre då jag såg Magnus Uggla förra året xD Tror jag iaf o.O

2009-07-31 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0