...

hääjjsan! Har inte kunnat uppdatera fören nu för har inte haft tillgång till dator.

Igår for jag till linda kring ett tiden, vi gick bara in till hon med mina grejjor och sen for vi till stan. Där köpte jag, två linnen ett svart och ett mörkblått, foundation (stavning?) och en t-shirt. Efter ett tag på stan så gick vi hem till linda igen, där åt vi middag. Makaroner och köttbullar. Sen kl.18.00 så fick vi skjuts av lindas pappa ner till bion, vi skulle se "the prophosole (stavning?) ;) Den var bra, men den skulle ha varit liite längre.

Idag så vaknade jag kring halv ett av att linda slog mej i huvudet med en kudde, vi skulle till hennes farmor kl.14.00 och äta palt så det vart ett lätt frukost. Efter palten så vart vi sugna på mjukglass, så vi tiggde lite pengar från hennes pappa också kilade vi ner till ica och köpte mjukglass :) Sen kring .17.00 for jag hem :( Men vi träffar varandra på lördag, för då är det stugfest ;) pusstjing //A
           


Kommentarer
Postat av: Millan

foundation



the proposal



; )

2009-07-21 @ 08:19:47
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan hejsan!

Vilken fin blogg du har :) Ascool header!

På min blogg har jag precis startat en tävling som hter Sommarbloggen. Du ska skriva ditt bästa eller roligaste sommarminne! :) Så skynda dig att vara med nu!

Kram från Moa

www.moazickerman.blogg.se

2009-07-21 @ 08:34:34
URL: http://moazickerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0