sommarlov

sry bloggen för den dåliga uppdateringen. Har inte haft tid att skriva helt enkelt.

Igår: (09-07-16)
Blev jag väckt av att stina ringde på mobilen och frågade vilken tid hon skulle komma. Hon skulle även sova hos mej :) På kvällen låg vi och pratade till tre tror jag, rätt längesen vi träffade varandra så vi hade ganska mkt att prata om ^^,

Idag: (09-07-17) vaknade vi kring halvtolv, efter det så åt vi frukost, resten av dagen så hände inget viktigt. Hon for väl hem kring 4 kanske =( Men imorn kommer linda och då är det stugfest, tyvär hinner inte gustav hem innan dess. Han är i göteborg just nu och kommer inte hem förens på söndag.

Just nu sitter jag här vi datorn och vill va social med folk, mina gratis sms har tagit slut så kan inte smsa heller! 
                                            tjingeling! //A

Kommentarer
Postat av: emma

kmr du nå på måndag ? ^^

2009-07-18 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0